loading...

بهترین مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

بازدید : 371
يکشنبه 25 آبان 1399 زمان : 11:04


واقعیت این میباشد که در طراحی اپلیکیشن در مشهد کشور‌ایران بیشتر عموم به دلایلی مثل ارزان بودن دستگاه ها، از سیستم استدلال اندروید استعمال می‌نمایند. به خیال و خاطر همین محبوبیت ورژن اساسی و اول بیشتر نرم افزار‌های اهل ایران برای اندروید نوشته می شود. حتی اکثری از کمپانی‌های قابل انعطاف افزاری ترجیح میدهند در اولِ فعالیت تکثیر ورژن‌های IOS را در فرمان فعالیت خودشان قرار ندهند. براین اساس این یک زمان طلایی برای برنامه نویس ها اندروید میباشد.

ساخت نرم‌افزار‌های اندروید یک کدام از طریق‌های تضمینی کسب درآمد میباشد. نرم‌افزار نویسی اندروید می تواند در شکل کسب تخصص و پاره ای خوش شانسی (!) شمارا به یک پولدار تبدیل نماید! ولی پرسش اینجاست که در شکل ساخت‌و‌ساز عشق و علاقه، چه طور میتوانم آغاز به نرم‌افزار نویسی اندروید کنم؟ از چه راهی می توانم منابع یادگیری اندروید را پیدا کنم؟ چطور می توانم در نرم‌افزار نویسی اندروید ماهر نحس؟ و اکثری سوالهای هیجان آور دیگر. خبر خوش اینکه قرار میباشد درین نوشته به کلیه این سوالهای با شکیبایی جواب دهیم. بدین ترتیب در پی نوشته با ما همدم باشید.

آیا برای یادگیری نرم افزار نویسی اندروید می بایست نخبه باشیم؟
در مسیر یادگیری نرم افزار نویسی اندروید بخش اعظمی بر این باورند که‌این فعالیت برای هر کسی وجود ندارد. شاید شما هم این زمزمه‌های ترسناک را شنیده باشید! نرم‌افزار نویسی اندروید مشقت‌ها و خطرها خاص خویش را داراست! از جمله اکثری از برنامه نویس ها اندروید می توانند خاطرات یک کدام از دو ماه تضارب خویش را برای نصب اندروید استودیو برایتان تعریف و تمجید نمایند.

البته در کار بیشتر برنامه نویس ها اندروید با هوش میانگین وارد این شغل گردیده اند. در اکثر اوقات مورد ها مهمترین فاکتور برای پیروزی در اپ نویسی پشتکار و تمرین میباشد. کافی میباشد یک مقصود داشته باشید و آن را با مجموع توان دنبال نمائید. اما درین مسیر، منابعی که به کارگیری میکنید و کسب تجربه از دیگر افراد هم اساسی میباشد. براین اساس به مکان نگرانی برای ضریب هوشی خودتان، معیار اصرار و تلاشتان را بسنجید.

شیوه‌های یادگیری اپلیکیشن نویسی اندروید
شکی وجود ندارد که شایسته ترین طریق یادگیری اپ نویسی اندروید برای هر کسی گوناگون میباشد. یعنی نمی‌توانیم یک شیوه را اینجا معرفی کنیم و بگوییم صد در صد این شایسته ترین طریق ممکن میباشد. اصلی این میباشد که شما می بایست نحوه مطلوب خودتان را پیدا نمائید. ولی مسلم میباشد که هر یک از این شیوه‌ها مزایا و معایب خاص خویش را دارا هستند. ولی ما درپی این نحوه‌ها را توضیح می دهیم تا شما به تناسب سبک خیالی خویش، شایسته ترین آن‌ها‌را گزینش نمایید.

از کلاس‌های نرم افزار نویسی اندروید به کارگیری نمائید
شایسته ترین طرز یادگیری اپلیکیشن نویسی اندروید - وب سایت بوکزار
یک کدام از معمولی‌ترین و مطمئن‌ترین منش‌ها برای یادگیری نرم‌افزار نویسی به کارگیری از کلاس‌ها و عصر‌های حضوری اپ نویسی میباشد. در‌این کلاس‌ها شما میتوانید پرسش‌های خویش را مستقیما از معلم بپرسید. رابطه چشمی با معلم به شما حس دلگرمی می دهد. استرس تمرین‌های کلاسی شما‌را وادار به کد زدن می‌نماید. و اساسی‌خیس از تمامی اینکه کلاس‌های اپ نویسی معمولا فضای خیر و خوبی برای ساخت و ساز رینگ‌های ارتباطی می باشند. این رینگ‌های ارتباطی بعد ها برای تبادل پروژه و ساخت و ساز مجموعه به شما امداد خواهند کرد.

در کلاس های نرم افزار نویسی شما به طور زنده روند کد زدن را تماشا می کنید و یا این که خودتان در آن دخیل می‌باشید. یعنی در تایپ کردن بهتر پروژه حیث می‌دهید و ایده‌های خویش را ذکر میکنید. در شکل تشکیل گروه‌های اپ نویسی هم برای تولید پروژه شما به صورت عملی با عمل تیمی آشنا می شوید. ضمنا فضای این کلاس منجر ساخت‌و‌ساز احساس رقابت در شما میگردند و از این روش علت شما‌را برای سعی بیشتر زیاد می‌نمایند!

در شکل داشتن کوشش و پشتکار و همچنین تعیین کلاس‌های مطلوب، چیزی که در غایت این کلاس‌ها از شما یک نرم‌افزار نویس خواهد ساخت و ساز! در شکل گزینش این شیوه، می توانید از عصر‌های جامع کارشناس سون لرن به کار گیری فرمایید.

مزایا زمان‌های حضوری نرم افزار نویسی اندروید :
رابطه چشمی با معلم
صرفه جویی در طول
یادگیری بصری
تولید علت قدرتمند
ساخت رینگ‌های ارتباطی
یادگیری پویا و شرکت کردن در ایده پردازی
کمپانی در دور و اطراف رقابتی
معایب زمان‌های حضوری اپ نویسی اندروید:
بدون پول نبودن
مطلوب برای :

اشخاصی که دوران کافی برای کمپانی در کلاس دارا هستند
عده ای که به ساخت علت و رابطه توانا اهمیت می دهند
از یک مدرس سری به کارگیری فرمایید
شایسته ترین طریق یادگیری نرم افزار نویسی اندروید - تارنما بوکزار
از روزها قدیم، مدرس‌های محرمانه شیوه گشا و رویکرد نمای طالبان دانش بوده و می باشند! ممکن میباشد برای طی کردن مسیر اپلیکیشن نویسی اندروید نگران باشید و به پند‌های بیشتری احتیاج داشته باشید. در این حالت می توانید از امداد یک استاد سری منفعت ببرید. میتوانید از یک نرم افزار نویس عشق و علاقه مند درس دادن بخواهید در عوض مبلغ آیتم توافق، دانش خویش را به شما یادگرفتن دهد.

حتی میتوانید از وی بخواهید منتور شما گردد و در حین مسیر از وی برای شایسته ترین گزینش و طرح ریزی یاری بخواهید. منتور فردی میباشد که دارنده تجربه در یک زمین شغلی میباشد و در به عبارتی مورد تجربیات خویش را در چنگ شخص نادر تجربه‌خیس میگذارد.

مزایا:

یادگیری بصری
تمرکز بالا
صرفه جویی در حین
رابطه چشمی با معلم
شرکت کردن در کدزنی و ایده پردازی
معایب:

مجانی نبودن
مطلوب برای:

اشخاصی که قابلیت و امکان صرف هزینه بالا دارا‌هستند
افرادی که به منتور و راهنمای مخصوص احتیاج دارا هستند
فیلم‌های آموزشی اندروید مشاهده کنید
شایسته ترین طریق یادگیری نرم افزار نویسی اندروید - تارنما بوکزار
اکثری از اشخاص این طریق را شایسته ترین طرز یادگیری می دانند. در هر شکل چه خوشتان بیاید چه نه، هنگامی از این نحوه برای کشف کردن سوالاتتان به کارگیری خواهید کرد. از جمله در اکثری از تایم ها فراگیری نحوه‌های پیاده سازی زمینه شما در وب سایت یوتیوب به طور ویدئو مو جود میباشد. مشاهده ویدئو از آن جهت بسیار موثر میباشد که حواس شنوایی و دیداری شمارا سرگرم می‌نماید. شما می توانید پیاده سازی پروژه‌های متفاوت و پروسه آن را در عصر‌های گوناگون ویدیویی ببینید.

معمولا این کلیپ‌ها به دسته‌های مختلفی تقسیم می شوند:

ویدیوهای کوتاه آموزشی که معمولا در کانال هایی مثل یوتیوب قابل دسترسی میباشند
زمان‌های آموزشی ویدیویی که یک زمینه را کاملا شرح می دهند. با این زمان‌ها به راحتی میتوانید با سینتکس یا این که قواعد دستوری یک گویش و نمونه‌های معمولی آنان آشنا گردید
عصر‌های فشرده یا این که Crash Course که همچون زمان‌های فراگیری ویدیویی عادی میباشد. با این تفاوت که مطالب را به طور فشرده در طی کوتاهی فراگیری می دهد
زمان‌های پروژه محور ویدیویی که میتوانید بعد از یادگیری سینتکس گویش نرم‌افزار نویسی متبوع از آنان استعمال نمائید. این نوع از زمان‌ها شمارا با طرز‌ها و راهکار‌های عملی ساخت‌و‌ساز پروژه‌های متعدد آشنا می‌نمایند
زمان‌های جامع که دربرگیرنده فراگیری بدون نقص سینتکس لهجه اپ نویسی و همچنین پیاده سازی یک یا این که تعدادی پروژه میباشند
تعیین فی مابین این مورد‌ها تماما بستگی به حالت مالی و وقتی شما دارااست. زمان‌های جامع به جهت بی نقص بودن خویش می توانند منجر صرفه جویی در هزینه‌های شما شوند.

مزیا:

سرعت در دسترسی به داده ها
یادگیری بصری
ساخت و ساز استقلال در یادگیری
یادگیری در خانه
یادگیری در هر بازه زمانی و جای حتی مترو!
معایب: ندارد

مطلوب برای:

اشخاصی که مدت کافی ندارند
اشخاصی که به شیوه یادگیری بصری عشق و علاقه دارا‌هستند
کتاب‌های فراگیری اندروید بخوانید
شایسته ترین طریق یادگیری اپلیکیشن نویسی اندروید - وب سایت بوکزار
شکی وجود ندارد که هنوز نحوه سنتی یادگرفتن نرم‌افزار نویسی با کتاب‌های تخصصی علاقه مندان خاص خویش را داراست! در حالتی‌که صادقانه به قضیه نگاه کنیم در اکثر زمان ها موردها نمی‌اقتدار جامعیت یک کتاب بی نقص اپ نویسی را حتی‌د‌ر یک عصر اپلیکیشن نویسی گنجاند. ولی متاسفانه قرائت یک کتاب جامع نرم‌افزار نویسی دوران بسیار متعددی می‌طلبد که اکثر ما از آن بی فایده ایم.

درضمن طریق پیاده سازی بی نقص یک پروژه و مشاهده عملی و بصری ساخت و ساز آن در کتاب نسبتاً نا ممکن میباشد. نکته دیگر اینکه برای یادگیری نرم‌افزار نویسی بهتر میباشد به مکان کارایی برای مراقبت کردن هزاران امر و تابع و کلاس گوناگون و کاربرد آن‌ها، به طور موضوعی و با به کار گیری زیاد با آن ها آشنا شویم. که اما همان طور که حدس می‌زنید کتاب‌ها در اجرای این‌راه درس دادن پاره ای بی استعداد اند! جامعیت یا این که دوران؟ موضوع این میباشد!

مزایا:

جامع بودن
معایب:

مدت گیر بودن
ندیدن پروسه کدزنی به طور بصری
مطلوب برای:

اشخاصی که بازه زمانی و صبر کافی دارا هستند
ماهر شدن در اپلیکیشن نویسی اندروید
در حالتی که چه یادگیری اپ نویسی اندروید گام بزرگی میباشد. البته بعداز طی کردن این مسیر، هنوز به اندازه کافی برای تایپ کردن پروژه‌های گستردهِ دنیای حقیقی وواقعی مهیا نیستید. بایستی بدانید که دنیای نرم‌افزار نویسی اندروید گسترده و بزرگ میباشد. مسلط شدن به‌این جهان، صرف مدت و انرژی متعددی می‌طلبد. ولی نگران نباشید! برای این فعالیت، بیشتر از همگی چیز به جدیت و پشتکار احتیاج دارید. درین بخش مسیر شما‌را برای ماهر شدن گام به گام پر‌نور کرده ایم. فراموش نکنید که چهت نیل به تخصص در یک عمل، فقط قرائت مقاله ها راهنما کفایت نمیکند. نترس باشید و آزمون فرمایید!

یک پروژه تستی برای خودتان تعریف و تمجید نمایید
شایسته ترین طرز یادگیری نرم افزار نویسی اندروید - سایت بوکزار
شکی وجود ندارد که برای ورود به بازار عمل، احتیاج دارید که داده ها متفرق خویش را به صورت متمرکز روی یکسری پروژه بی آلایش پیاده فرمایید. تایپ کردن پروژه‌ها دست شما‌را گرم می‌نماید و منجر میگردد از اجرای ایده‌ها نترسید. با این عمل با باگ‌ها و معضل‌های خاص اپلیکیشن نویسی اندروید آشنا می شوید. این سبب می شود در هنگام عمل تیمی، علاوه بر داشتن تجربه در دیباگِ پروژه‌ها به طور پویا ایده ایجاد فرمائید.

این پروژه‌ها می توانند مشتمل بر هر چیز معمولی ای باشند. مانند نرم افزار‌های محتوایی (مثل کتاب‌ها و مجلات)، نرم‌افزار‌های هواشناسی و…. حتی برای استارت می توانید در شکل برخوردار بودن از کیفیت موردنیاز، اپ هایتان را در مارکت هایی مثل بازار ارائه دهید. شادباش می گوییم! رزومه اول شما مهیا میباشد!

تحت عنوان کارآموز نرم‌افزار نویسی اندروید عمل فرمایید
شایسته ترین طرز یادگیری نرم افزار نویسی اندروید - وب سایت بوکزار
بعداز تایپ کردن یکسری پروژه، شما فراهم اید از علم و تجربه خویش در یک دور و بر فعالیت حقیقی وواقعی به کارگیری نمایید. در‌این مرحله متوجه می شوید معضل‌های رابطه با مشتریان چه میباشد. ضمنا عادت می کنید که تقریب‌های وقتی صحیح‌تری برای اجرای پروژه هایتان داشته باشید. به این دلیل‌که مهمترین چیز برای یک کمپانی نرم افزار نویسی ارائه پروژه در مهلت مقرر به مشتری میباشد. هر روز بدقولی در تحویل پروژه، قادر است ضرر و زیان‌های جبران ناپذیری از حیث اعتماد مشتریان به کمپانی وارد نماید.

کارآموزی در کمپانی‌های اپلیکیشن نویسی، سبب کارکشته شدن رزومه شما هم میگردد. شما یکسری ماه با حقوق و دستمزد ناچیز یا این که حتی صفر فعالیت می کنید. البته همین یکسری ماه بها و کیفیت پروژه‌های شمارا تا چند برابر ارتقا می دهد. حتی‌د‌ر شکل استخدام، این تجربیات گزینش کننده مهم معیار حقوق و دستمزد دریافتی شما میباشند.

وارد یک مجموعه اپلیکیشن نویسی گردید
شایسته ترین طرز یادگیری نرم افزار نویسی اندروید - تارنما بوکزار
درحال حاضر برهه زمانی آن رسیده که با ورود به یک مجموعه اپلیکیشن نویسی فعالیت گروهی را تجربه نمائید. عمل تیمی معضل‌های خاص خویش را داراست و رئیس این بحران‌ها یک هنر گسترده میباشد. برای مثال ممکن میباشد یکی اعضای مجموعه به اندازه کافی همیاری نکند و یا این که بخاطر مشکلاتش مدتی توان همیاری نداشته باشد. به طور همزمان کردن امور هم خودش یکی بحران‌های گسترده عمل تیمی میباشد. حل اختلافات، محافظت ارتباط ها کیفیت بالا و… هرمورد معضل هایی میباشد که به تنهایی یک ریش سپیدِ حسابی می‌طلبد!

برای استارت می توانید رزومه خویش را برای آغاز آپ ها ارسال نمایید. اطراف‌های آغاز آپی شایسته ترین جای ‌ها برای کسب تجربه عمل تیمی می باشند. این مجموعه‌ها هنوز از بخش اعظمی از چالش‌ها رد نشده اند. به این ترتیب حضور در آنان شمارا به صورت عملی با فراز و نشیب‌های ساخت و ساز یک کسب و فعالیت هم آشنا خواهد کرد. در آخر این مرحله شما میتوانید آپشن تجربه حضور در گروه‌های نرم افزار نویسی و تجربه دور و بر‌های شروع آپی را هم به رزومه رو به سنگینی خویش اضافه نمایید!

پروژه حقیقی و واقعی بگیرید و خودتان را ناچار به انجام آن نمائید
شایسته ترین شیوه یادگیری نرم افزار نویسی اندروید - سایت بوکزار
درین مرحله شما به نقطه پخته شدن رسیده اید! با پروژه‌های مختلفی سرگرم گردیده اید. برای کسب تجربه کارآموزی نموده اید. در یک مجموعه اپ نویسی حضور داشته اید و با خطرها و بحران‌های کسب و فعالیت تا حدودی آشنا میباشید. درحال حاضر نوبت آن میباشد که کوه تجربیات خویش را در پروژه‌های دنیای حقیقی وواقعی به عمل ببرید! این پروژه‌ها همواره با بحران‌های وسیع‌تری نسبت به پروژه‌های نخستین شما رو به رو می‌باشند. مقیاس پروژه‌ها گسترده‌خیس میباشد و مدیر بازه زمانی را برای اجرای پروژه ایراد‌خیس می‌نماید.

گزینش شما چه چیزی است؟ می توانید ایده آغاز آپی خودتان را داشته باشید. میتوانید به کمپانی‌های گزینه عشق تان درخواست استخدام بفرستید یا این که می توانید به صورت فریلنسری پروژه بگیرید! در هر شکل آینده چشم به راه شماست. شما در انتظار چه می‌باشید؟!


واقعیت این میباشد که در طراحی اپلیکیشن در مشهد کشور‌ایران بیشتر عموم به دلایلی مثل ارزان بودن دستگاه ها، از سیستم استدلال اندروید استعمال می‌نمایند. به خیال و خاطر همین محبوبیت ورژن اساسی و اول بیشتر نرم افزار‌های اهل ایران برای اندروید نوشته می شود. حتی اکثری از کمپانی‌های قابل انعطاف افزاری ترجیح میدهند در اولِ فعالیت تکثیر ورژن‌های IOS را در فرمان فعالیت خودشان قرار ندهند. براین اساس این یک زمان طلایی برای برنامه نویس ها اندروید میباشد.

ساخت نرم‌افزار‌های اندروید یک کدام از طریق‌های تضمینی کسب درآمد میباشد. نرم‌افزار نویسی اندروید می تواند در شکل کسب تخصص و پاره ای خوش شانسی (!) شمارا به یک پولدار تبدیل نماید! ولی پرسش اینجاست که در شکل ساخت‌و‌ساز عشق و علاقه، چه طور میتوانم آغاز به نرم‌افزار نویسی اندروید کنم؟ از چه راهی می توانم منابع یادگیری اندروید را پیدا کنم؟ چطور می توانم در نرم‌افزار نویسی اندروید ماهر نحس؟ و اکثری سوالهای هیجان آور دیگر. خبر خوش اینکه قرار میباشد درین نوشته به کلیه این سوالهای با شکیبایی جواب دهیم. بدین ترتیب در پی نوشته با ما همدم باشید.

آیا برای یادگیری نرم افزار نویسی اندروید می بایست نخبه باشیم؟
در مسیر یادگیری نرم افزار نویسی اندروید بخش اعظمی بر این باورند که‌این فعالیت برای هر کسی وجود ندارد. شاید شما هم این زمزمه‌های ترسناک را شنیده باشید! نرم‌افزار نویسی اندروید مشقت‌ها و خطرها خاص خویش را داراست! از جمله اکثری از برنامه نویس ها اندروید می توانند خاطرات یک کدام از دو ماه تضارب خویش را برای نصب اندروید استودیو برایتان تعریف و تمجید نمایند.

البته در کار بیشتر برنامه نویس ها اندروید با هوش میانگین وارد این شغل گردیده اند. در اکثر اوقات مورد ها مهمترین فاکتور برای پیروزی در اپ نویسی پشتکار و تمرین میباشد. کافی میباشد یک مقصود داشته باشید و آن را با مجموع توان دنبال نمائید. اما درین مسیر، منابعی که به کارگیری میکنید و کسب تجربه از دیگر افراد هم اساسی میباشد. براین اساس به مکان نگرانی برای ضریب هوشی خودتان، معیار اصرار و تلاشتان را بسنجید.

شیوه‌های یادگیری اپلیکیشن نویسی اندروید
شکی وجود ندارد که شایسته ترین طریق یادگیری اپ نویسی اندروید برای هر کسی گوناگون میباشد. یعنی نمی‌توانیم یک شیوه را اینجا معرفی کنیم و بگوییم صد در صد این شایسته ترین طریق ممکن میباشد. اصلی این میباشد که شما می بایست نحوه مطلوب خودتان را پیدا نمائید. ولی مسلم میباشد که هر یک از این شیوه‌ها مزایا و معایب خاص خویش را دارا هستند. ولی ما درپی این نحوه‌ها را توضیح می دهیم تا شما به تناسب سبک خیالی خویش، شایسته ترین آن‌ها‌را گزینش نمایید.

از کلاس‌های نرم افزار نویسی اندروید به کارگیری نمائید
شایسته ترین طرز یادگیری اپلیکیشن نویسی اندروید - وب سایت بوکزار
یک کدام از معمولی‌ترین و مطمئن‌ترین منش‌ها برای یادگیری نرم‌افزار نویسی به کارگیری از کلاس‌ها و عصر‌های حضوری اپ نویسی میباشد. در‌این کلاس‌ها شما میتوانید پرسش‌های خویش را مستقیما از معلم بپرسید. رابطه چشمی با معلم به شما حس دلگرمی می دهد. استرس تمرین‌های کلاسی شما‌را وادار به کد زدن می‌نماید. و اساسی‌خیس از تمامی اینکه کلاس‌های اپ نویسی معمولا فضای خیر و خوبی برای ساخت و ساز رینگ‌های ارتباطی می باشند. این رینگ‌های ارتباطی بعد ها برای تبادل پروژه و ساخت و ساز مجموعه به شما امداد خواهند کرد.

در کلاس های نرم افزار نویسی شما به طور زنده روند کد زدن را تماشا می کنید و یا این که خودتان در آن دخیل می‌باشید. یعنی در تایپ کردن بهتر پروژه حیث می‌دهید و ایده‌های خویش را ذکر میکنید. در شکل تشکیل گروه‌های اپ نویسی هم برای تولید پروژه شما به صورت عملی با عمل تیمی آشنا می شوید. ضمنا فضای این کلاس منجر ساخت‌و‌ساز احساس رقابت در شما میگردند و از این روش علت شما‌را برای سعی بیشتر زیاد می‌نمایند!

در شکل داشتن کوشش و پشتکار و همچنین تعیین کلاس‌های مطلوب، چیزی که در غایت این کلاس‌ها از شما یک نرم‌افزار نویس خواهد ساخت و ساز! در شکل گزینش این شیوه، می توانید از عصر‌های جامع کارشناس سون لرن به کار گیری فرمایید.

مزایا زمان‌های حضوری نرم افزار نویسی اندروید :
رابطه چشمی با معلم
صرفه جویی در طول
یادگیری بصری
تولید علت قدرتمند
ساخت رینگ‌های ارتباطی
یادگیری پویا و شرکت کردن در ایده پردازی
کمپانی در دور و اطراف رقابتی
معایب زمان‌های حضوری اپ نویسی اندروید:
بدون پول نبودن
مطلوب برای :

اشخاصی که دوران کافی برای کمپانی در کلاس دارا هستند
عده ای که به ساخت علت و رابطه توانا اهمیت می دهند
از یک مدرس سری به کارگیری فرمایید
شایسته ترین طریق یادگیری نرم افزار نویسی اندروید - تارنما بوکزار
از روزها قدیم، مدرس‌های محرمانه شیوه گشا و رویکرد نمای طالبان دانش بوده و می باشند! ممکن میباشد برای طی کردن مسیر اپلیکیشن نویسی اندروید نگران باشید و به پند‌های بیشتری احتیاج داشته باشید. در این حالت می توانید از امداد یک استاد سری منفعت ببرید. میتوانید از یک نرم افزار نویس عشق و علاقه مند درس دادن بخواهید در عوض مبلغ آیتم توافق، دانش خویش را به شما یادگرفتن دهد.

حتی میتوانید از وی بخواهید منتور شما گردد و در حین مسیر از وی برای شایسته ترین گزینش و طرح ریزی یاری بخواهید. منتور فردی میباشد که دارنده تجربه در یک زمین شغلی میباشد و در به عبارتی مورد تجربیات خویش را در چنگ شخص نادر تجربه‌خیس میگذارد.

مزایا:

یادگیری بصری
تمرکز بالا
صرفه جویی در حین
رابطه چشمی با معلم
شرکت کردن در کدزنی و ایده پردازی
معایب:

مجانی نبودن
مطلوب برای:

اشخاصی که قابلیت و امکان صرف هزینه بالا دارا‌هستند
افرادی که به منتور و راهنمای مخصوص احتیاج دارا هستند
فیلم‌های آموزشی اندروید مشاهده کنید
شایسته ترین طریق یادگیری نرم افزار نویسی اندروید - تارنما بوکزار
اکثری از اشخاص این طریق را شایسته ترین طرز یادگیری می دانند. در هر شکل چه خوشتان بیاید چه نه، هنگامی از این نحوه برای کشف کردن سوالاتتان به کارگیری خواهید کرد. از جمله در اکثری از تایم ها فراگیری نحوه‌های پیاده سازی زمینه شما در وب سایت یوتیوب به طور ویدئو مو جود میباشد. مشاهده ویدئو از آن جهت بسیار موثر میباشد که حواس شنوایی و دیداری شمارا سرگرم می‌نماید. شما می توانید پیاده سازی پروژه‌های متفاوت و پروسه آن را در عصر‌های گوناگون ویدیویی ببینید.

معمولا این کلیپ‌ها به دسته‌های مختلفی تقسیم می شوند:

ویدیوهای کوتاه آموزشی که معمولا در کانال هایی مثل یوتیوب قابل دسترسی میباشند
زمان‌های آموزشی ویدیویی که یک زمینه را کاملا شرح می دهند. با این زمان‌ها به راحتی میتوانید با سینتکس یا این که قواعد دستوری یک گویش و نمونه‌های معمولی آنان آشنا گردید
عصر‌های فشرده یا این که Crash Course که همچون زمان‌های فراگیری ویدیویی عادی میباشد. با این تفاوت که مطالب را به طور فشرده در طی کوتاهی فراگیری می دهد
زمان‌های پروژه محور ویدیویی که میتوانید بعد از یادگیری سینتکس گویش نرم‌افزار نویسی متبوع از آنان استعمال نمائید. این نوع از زمان‌ها شمارا با طرز‌ها و راهکار‌های عملی ساخت‌و‌ساز پروژه‌های متعدد آشنا می‌نمایند
زمان‌های جامع که دربرگیرنده فراگیری بدون نقص سینتکس لهجه اپ نویسی و همچنین پیاده سازی یک یا این که تعدادی پروژه میباشند
تعیین فی مابین این مورد‌ها تماما بستگی به حالت مالی و وقتی شما دارااست. زمان‌های جامع به جهت بی نقص بودن خویش می توانند منجر صرفه جویی در هزینه‌های شما شوند.

مزیا:

سرعت در دسترسی به داده ها
یادگیری بصری
ساخت و ساز استقلال در یادگیری
یادگیری در خانه
یادگیری در هر بازه زمانی و جای حتی مترو!
معایب: ندارد

مطلوب برای:

اشخاصی که مدت کافی ندارند
اشخاصی که به شیوه یادگیری بصری عشق و علاقه دارا‌هستند
کتاب‌های فراگیری اندروید بخوانید
شایسته ترین طریق یادگیری اپلیکیشن نویسی اندروید - وب سایت بوکزار
شکی وجود ندارد که هنوز نحوه سنتی یادگرفتن نرم‌افزار نویسی با کتاب‌های تخصصی علاقه مندان خاص خویش را داراست! در حالتی‌که صادقانه به قضیه نگاه کنیم در اکثر زمان ها موردها نمی‌اقتدار جامعیت یک کتاب بی نقص اپ نویسی را حتی‌د‌ر یک عصر اپلیکیشن نویسی گنجاند. ولی متاسفانه قرائت یک کتاب جامع نرم‌افزار نویسی دوران بسیار متعددی می‌طلبد که اکثر ما از آن بی فایده ایم.

درضمن طریق پیاده سازی بی نقص یک پروژه و مشاهده عملی و بصری ساخت و ساز آن در کتاب نسبتاً نا ممکن میباشد. نکته دیگر اینکه برای یادگیری نرم‌افزار نویسی بهتر میباشد به مکان کارایی برای مراقبت کردن هزاران امر و تابع و کلاس گوناگون و کاربرد آن‌ها، به طور موضوعی و با به کار گیری زیاد با آن ها آشنا شویم. که اما همان طور که حدس می‌زنید کتاب‌ها در اجرای این‌راه درس دادن پاره ای بی استعداد اند! جامعیت یا این که دوران؟ موضوع این میباشد!

مزایا:

جامع بودن
معایب:

مدت گیر بودن
ندیدن پروسه کدزنی به طور بصری
مطلوب برای:

اشخاصی که بازه زمانی و صبر کافی دارا هستند
ماهر شدن در اپلیکیشن نویسی اندروید
در حالتی که چه یادگیری اپ نویسی اندروید گام بزرگی میباشد. البته بعداز طی کردن این مسیر، هنوز به اندازه کافی برای تایپ کردن پروژه‌های گستردهِ دنیای حقیقی وواقعی مهیا نیستید. بایستی بدانید که دنیای نرم‌افزار نویسی اندروید گسترده و بزرگ میباشد. مسلط شدن به‌این جهان، صرف مدت و انرژی متعددی می‌طلبد. ولی نگران نباشید! برای این فعالیت، بیشتر از همگی چیز به جدیت و پشتکار احتیاج دارید. درین بخش مسیر شما‌را برای ماهر شدن گام به گام پر‌نور کرده ایم. فراموش نکنید که چهت نیل به تخصص در یک عمل، فقط قرائت مقاله ها راهنما کفایت نمیکند. نترس باشید و آزمون فرمایید!

یک پروژه تستی برای خودتان تعریف و تمجید نمایید
شایسته ترین طرز یادگیری نرم افزار نویسی اندروید - سایت بوکزار
شکی وجود ندارد که برای ورود به بازار عمل، احتیاج دارید که داده ها متفرق خویش را به صورت متمرکز روی یکسری پروژه بی آلایش پیاده فرمایید. تایپ کردن پروژه‌ها دست شما‌را گرم می‌نماید و منجر میگردد از اجرای ایده‌ها نترسید. با این عمل با باگ‌ها و معضل‌های خاص اپلیکیشن نویسی اندروید آشنا می شوید. این سبب می شود در هنگام عمل تیمی، علاوه بر داشتن تجربه در دیباگِ پروژه‌ها به طور پویا ایده ایجاد فرمائید.

این پروژه‌ها می توانند مشتمل بر هر چیز معمولی ای باشند. مانند نرم افزار‌های محتوایی (مثل کتاب‌ها و مجلات)، نرم‌افزار‌های هواشناسی و…. حتی برای استارت می توانید در شکل برخوردار بودن از کیفیت موردنیاز، اپ هایتان را در مارکت هایی مثل بازار ارائه دهید. شادباش می گوییم! رزومه اول شما مهیا میباشد!

تحت عنوان کارآموز نرم‌افزار نویسی اندروید عمل فرمایید
شایسته ترین طرز یادگیری نرم افزار نویسی اندروید - وب سایت بوکزار
بعداز تایپ کردن یکسری پروژه، شما فراهم اید از علم و تجربه خویش در یک دور و بر فعالیت حقیقی وواقعی به کارگیری نمایید. در‌این مرحله متوجه می شوید معضل‌های رابطه با مشتریان چه میباشد. ضمنا عادت می کنید که تقریب‌های وقتی صحیح‌تری برای اجرای پروژه هایتان داشته باشید. به این دلیل‌که مهمترین چیز برای یک کمپانی نرم افزار نویسی ارائه پروژه در مهلت مقرر به مشتری میباشد. هر روز بدقولی در تحویل پروژه، قادر است ضرر و زیان‌های جبران ناپذیری از حیث اعتماد مشتریان به کمپانی وارد نماید.

کارآموزی در کمپانی‌های اپلیکیشن نویسی، سبب کارکشته شدن رزومه شما هم میگردد. شما یکسری ماه با حقوق و دستمزد ناچیز یا این که حتی صفر فعالیت می کنید. البته همین یکسری ماه بها و کیفیت پروژه‌های شمارا تا چند برابر ارتقا می دهد. حتی‌د‌ر شکل استخدام، این تجربیات گزینش کننده مهم معیار حقوق و دستمزد دریافتی شما میباشند.

وارد یک مجموعه اپلیکیشن نویسی گردید
شایسته ترین طرز یادگیری نرم افزار نویسی اندروید - تارنما بوکزار
درحال حاضر برهه زمانی آن رسیده که با ورود به یک مجموعه اپلیکیشن نویسی فعالیت گروهی را تجربه نمائید. عمل تیمی معضل‌های خاص خویش را داراست و رئیس این بحران‌ها یک هنر گسترده میباشد. برای مثال ممکن میباشد یکی اعضای مجموعه به اندازه کافی همیاری نکند و یا این که بخاطر مشکلاتش مدتی توان همیاری نداشته باشد. به طور همزمان کردن امور هم خودش یکی بحران‌های گسترده عمل تیمی میباشد. حل اختلافات، محافظت ارتباط ها کیفیت بالا و… هرمورد معضل هایی میباشد که به تنهایی یک ریش سپیدِ حسابی می‌طلبد!

برای استارت می توانید رزومه خویش را برای آغاز آپ ها ارسال نمایید. اطراف‌های آغاز آپی شایسته ترین جای ‌ها برای کسب تجربه عمل تیمی می باشند. این مجموعه‌ها هنوز از بخش اعظمی از چالش‌ها رد نشده اند. به این ترتیب حضور در آنان شمارا به صورت عملی با فراز و نشیب‌های ساخت و ساز یک کسب و فعالیت هم آشنا خواهد کرد. در آخر این مرحله شما میتوانید آپشن تجربه حضور در گروه‌های نرم افزار نویسی و تجربه دور و بر‌های شروع آپی را هم به رزومه رو به سنگینی خویش اضافه نمایید!

پروژه حقیقی و واقعی بگیرید و خودتان را ناچار به انجام آن نمائید
شایسته ترین شیوه یادگیری نرم افزار نویسی اندروید - سایت بوکزار
درین مرحله شما به نقطه پخته شدن رسیده اید! با پروژه‌های مختلفی سرگرم گردیده اید. برای کسب تجربه کارآموزی نموده اید. در یک مجموعه اپ نویسی حضور داشته اید و با خطرها و بحران‌های کسب و فعالیت تا حدودی آشنا میباشید. درحال حاضر نوبت آن میباشد که کوه تجربیات خویش را در پروژه‌های دنیای حقیقی وواقعی به عمل ببرید! این پروژه‌ها همواره با بحران‌های وسیع‌تری نسبت به پروژه‌های نخستین شما رو به رو می‌باشند. مقیاس پروژه‌ها گسترده‌خیس میباشد و مدیر بازه زمانی را برای اجرای پروژه ایراد‌خیس می‌نماید.

گزینش شما چه چیزی است؟ می توانید ایده آغاز آپی خودتان را داشته باشید. میتوانید به کمپانی‌های گزینه عشق تان درخواست استخدام بفرستید یا این که می توانید به صورت فریلنسری پروژه بگیرید! در هر شکل آینده چشم به راه شماست. شما در انتظار چه می‌باشید؟!

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 7
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 19
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 86
  • بازدید ماه : 535
  • بازدید سال : 1682
  • بازدید کلی : 21159
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی