loading...

بهترین مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

بازدید : 251
پنجشنبه 6 آذر 1399 زمان : 5:31

طراحی اپلیکیشن در مشهد کشف کردن یک پارکینگ در یک حوزه‌ پرجمعیت با چگالی بالا عمل بسیار دشواری برای همگی ما میباشد. به جهت این قضیه ، بخش اعظمی از اشخاص از خارج رفتن دوری می نمایند. ولی مانند بقیه موردها ، چنانچه جستجوی یک فضای پارکینگ همسایه به طور آنلاین برای آن‌ها آسوده خواهد شد ، می‌تواند خلل آن‌ها را تا حد متعددی حل نماید.

به این ترتیب ، ایده تولید یک نرم‌افزار فضای پارکینگ نیز یک کدام از شایسته ترین آیتم هایی میباشد که می‌توانید برای آن در لحاظ بگیرید. نرم‌افزار شما می بایست با امکاناتی مانند تهیه جای پارکینگ ، شناسایی ساعتها نقط ی اوج ، بخشها تراکم و غیره توسعه و گسترش یابد

نرم‌افزار های بر طبق پارکینگ بر طبق هوش تصنعی و مصنوعی به شما توصیه میدهد پارکینگ را در اوایل روزهای فستیوال ، رویدادهای غیرمعمول ، تصادفات یا این که رویدادهای خاص به شما تخصیص دهد. خوب ، مسلماً این ایده قلب یوزرها را جلب خواهد کرد.

. نرم‌افزار امداد دانشجوها

اپ دستیار دانشجویی نیز یکی ایده های بهتری میباشد که میتوانید برای آن مبادرت نمایید. این اپ بایستی با امکاناتی مانند تایپ کردن پروژه یا این که نوشته‌ی‌علمی تهیه و تنظیم خواهد شد که به دانشجو ها بسیار یاری خواهد کرد.

بیایید در اینجا یک سری مثال از ایده های برتر اپ را پیداکنیم:

اپلیکیشن تلفن همراه پروژه پروژه مکتب: علم آموزان میتوانند با یاری این نوع اپلیکیشن ، اعضای تیم را برای کامل شدن پروژه های مجموعه و بقیه پروژه های دانشگاهی که علم آموزان را به همیاری نیاز دارا‌هستند ، بدنبال عمل باشند.

نرم افزار اثاثیه التحریر کتاب: این نوع نرم‌افزار قادر است به علم آموزان یاری دهد تا نزدیکترین دکان اسباب و اثاث التحریر را پیدا نمایند و حتی ارزش های کتاب را پیش از عزیمت مقایسه نمایند. این منجر صرفه جویی در وقت و هزینه شود.

. نرم افزار مسابقه یا این که آزمایش امتحانات

نرم‌افزار مسابقه میتواند به دانشجویانی که پیرو شکستن هر نوع آزمون ورودی می باشند یاری دهد. خوب ، واضح میباشد که برای تنظیم آن بایستی یادداشت و کتاب داشته باشید. البته در صورتی‌که که علم آموزان بخواهند آزمایش ورودی مضحک را انجام دهند تا بتوانند آمادگی خویش را ارزیابی نمایند ، می‌توانند با این نوع نرم‌افزار که مطابق با نیاز علم آموز با سؤالات معلوم گردیده همپا میباشد ، مشغول شوند.

. اپلیکیشن ردیابی

در شرایطی‌که قصد دارید یک خدمت تحویل مانند تحویل خوراک ، تحویل مال ، پیک یا این که بسته بسته را آغاز نمائید ، براین اساس برای این خدمت تحویل ملزم به استخدام فرد ثالث می‌باشید. مالک شغل ها ، شما‌را ملزم به چک و در رابطه بودن با کل سرویس ها و کسانی که در پایین شما فعالیت می نمایند ، در تماس باشید.ایده های اپ موبایل 2020برای حل این خلل ، میتوانید طرحی را اجرا فرمایید که بتواند درایورها را ردیابی نماید. آری ، ساختن این نوع نرم‌افزار که از روش آن میتوانید عمل رانندگان را ردیابی فرمائید و همینطور در شکل ارائه سرویس ها به موقع یا این که نه ، مراقب باشید ، بسیار موءثر میباشد؟فراموش نکنید که بهتر میباشد این نرم افزار مبنی بر یادگیری ماشین باشد.

1. نرم‌افزار استخدام یا این که مهارت

ایده ساخت و ساز یک اپلیکیشن مهارت در واقع شایسته ترین برای اشخاص پویا و لبریز جنب و جوش میباشد. برخی از اشخاص حرفه ای که در‌پی مربی یا این که کارشناس می باشند یا این که ممکن میباشد افرادی باشند که در ادامه به اشتراک گذاشتن مهارت های خویش می‌باشند. برای این نوع اشخاص ، این اپ مانند یک بستر کار می نماید تا با اشخاص لازم خویش رابطه برقرار نماید و به راحتی رابطه برقرار نماید. این اپلیکیشن نقش بسیار مهمی در تقویت اشتغال و مهارت هم زمان دارااست.

. اپلیکیشن فعال‌ساز‌ی صوتی

خو ، این عصری میباشد که دستیاران هوش تصنعی و مصنوعی مانند siri و google با سرویس ها صوتی خویش بر قلب عموم قاضی میباشند. عموم حقیقتاً این سرویس ها را دوست دارا‌هستند چون این فرمان به صرفه جویی در وقت و انرژی آن ها یاری می نماید. این نوع نرم افزار های امر صوتی برای کاربرانی که رانندگی می نمایند یا این که دارنده چندین فعالیت می باشند ، حقیقتاً اثرگذار میباشد

. اپلیکیشن بانکی گوشی یا این که نرم افزار تراکنش های بانکی

ساختن یک نرم‌افزار بانکی تلفن همراه یکی‌از شایسته ترین نظرها میباشد چون این برهه زمانی پرداخت دیجیتال میباشد. آری ، این یک حقیقت میباشد که معاملات و پرداخت های آنلاین جایگزین پول عیب گیری طاقت فرسا گردیده اند. خوب ، نرم‌افزار بانکی موبایل از مزایای متعددی مانند دسترسی نامحدود ، دسترسی ، ردیابی اکانت و مورد ها دیگر برخوردار‌است.

عموم پیش از اینً از این نوع نرم‌افزار ها از قبیل phonepay ، Google pay و غیره به کارگیری می نمایند. این نرم‌افزار ها به یوزرها امداد می نماید تا معاملات خویش را با امنیت بی نقص انجام دهند. براین اساس می قدرت اعلام کرد که ایده سپرده گذاری در‌این نوع اپ ها حقیقتاً خوب میباشد.

21. اپلیکیشن power

ایده ساخت و ساز یک نرم‌افزار توان نیز خوب میباشد چون این نرم افزار به همگام سازی کانال انرژی سبز و منبع تغذیه عادی شما برای ایجاد داده های به کارگیری امداد خواهد کرد. با یاری این اپ ، یوزرها می‌توانند مقدار انرژی مو جود در استخر سلول شمسی یا این که انرژی بادی ایشان و غیره را اخذ نمایند.

این نرم‌افزار همینطور قدرتمند به ترکیب ابزارهای ردوبدل الکترونیکی اقتدار میباشد تا قابلیت جابجایی میان اقتدار سبز و عادی را مهیا نماید.

22. نرم‌افزار هجرت

واضح میباشد که کلیه پیش از بازدید از یک مقصد خاص میخواهند آن جای را تجربه نمایند. بدین ترتیب برای انجام این عمل ، آن ها تصاویر ، فیلم ها را مشاهده می نمایند ، به وبسایت ها مراجعه می نمایند و ایده ها را میخوانند. به نوعی ، این طرز جستجو در مقصد عمل می نماید.

23. نرم‌افزار رئیس بازه زمانی

رئیس بازه زمانی فعالیت معمولی ای وجود ندارد شما می‌توانید با تنظیم و اصلاح کردن یک نرم‌افزار رئیس مدت به مخاطبان امداد متعددی بکنید

که چجوری بازه خویش را رئیس نمایند و به تمامی عمل های خویش برسند و کل فعالیت های خویش را انجام دهند

شگفت انگیز میباشد خیر؟

24. نرم‌افزار خبر‌ها

فعال‌ساز‌ی یک نرم افزار خبری نیز یکی ایده های بهتر میباشد چون عموم از سالیان به خبر ها عشق و علاقه دارا هستند. در روزهای ابتدایی ، رسانه اخذ خبر گوناگون بود. البته در حال حاضر میتوانید طرحی را تهیه و تنظیم نمائید که با دقت به ذوق و سلیقه خویش اشخاص با خصوصیت های گوناگون را مشغول نماید.

25. نرم‌افزار ناوبری بازار / دکان

می‌توانید یک نرم افزار ناوبری در راس خرید یا این که دکان ساخت و ساز نمایید که به عده ای که نو در یک جای خاص می‌باشند یاری می نماید. می‌توانید یک سری خصوصیت را در اپلیکیشن مانند قسمت دیگری از جستجوی جای متاع در دکان اضافه فرمائید. ایده شما مطلقاً اشخاص را به خویش جلب می نماید.

26. این نرم‌افزار را آزمون فرمایید

چنانچه با به کار گیری از سرویس ها توسعه و گسترش AR یک نرم‌افزار تجارت الکترونیکی آنلاین بسازید ، این اپ مشتمل بر همگی خصوصیت هایی میباشد که از روش آن اشخاص میتوانند خرقه و بقیه اسباب جانبی خویش را هنگام نشستن در منزل های خویش آزمون نمایند.

شما می‌توانید این نرم افزار را با یک‌سری فرآورده مانند لوازم بازی ، زیور آلات ، اسباب و اثاث پیرایش ، جامه ، ساعت و هر چیز دیگری که مشتری نیاز داراست پیش از خرید خویش را آزمون نماید ، بسازید.

27. اپ فراگیری گویش

اپلیکیشن های متعدد یادگیری لهجه در بازار وجود دارااست. البته ، میتوانید طرحی را تهیه و تنظیم فرمائید که بتواند با یک استفاده کننده رابطه برقرار نماید تا بتواند زبانی را که میخواهد بیاموزد.

بنابراین ، یک استفاده کننده خودباوری بیشتری برای سخن کردن همگانی خواهد داشت. این اپلیکیشن حقیقتاً به یوزرها امداد می نماید تا شخصیت خویش را ارتقاء دهند.

28. طرحی برای رهایی از استرس

امروز کلیه در هم اکنون معاش بسیار اشغالی میباشند. به این ترتیب ، رئیس و تذکر تمامی کارهایی که در یک روز انجام می‌گردد مشقت بار میگردد. گاهی اوقات هنگامی فراموش میکنیم که داروهای خویش را مصرف کنیم ، بسیار اساسی خیس می‌گردد.

به این ترتیب ، شما میتوانید یک اپلیکیشن ریز نرم‌افزار روزمره تنظیم فرمایید که به یوزرها در رفع استرس خویش یاری دهد. یک نرم‌افزار بایستی دارنده خصوصیت هایی مانند هشدار دهنده ، تذکر در فواصل منظم و غیره باشد.

29. اپلیکیشن رزرو اتوبوس

در فصل نقط ی اوج ، شما در درحال حاضر طرح ریزی مسافرت 2-3 روزه با مجموعه 20-30 نفری از روش اتوبوس می‌باشید. ولی اکثری از اشخاص دیگر نیز برای تعطیلات کوچک طرح ریزی می نمایند چون مدت تعطیلات میباشد. فکر کنید ، در پایانی لحظه برای بلیط می‌گیرید و اتوبوس را لبریز می‌کنید. این مطلقاً سبب ساز میگردد روحیه شما و مجموعه شما حاد خواهد شد.

برای این نوع از دوست داران trippy، میتوانید یک نرم‌افزار رزرو اتوبوس بسازید که قادر است به آن‌ها یاری دهد بلیط خویش را بصورت آنلاین و سوای اتلاف وقت و انرژی خویش رزرو نمایید.

30. نرم افزار تحویل در مواد غذایی

آشپزی خوراک یک فعالیت روزمره میباشد ، که می بایست روزمره صورت بپذیرد چون فارغ از طعام معاش نیست. و توصیه روزمره طعام از بیرون نیز برای تندستی مطلوب وجود ندارد.

برای طبخ طعام نیاز اساسی صیفیجات و میوه برای تندستی میباشد. و امروزه همان گونه که می‌دانیم عموم برای بازدید از بازار برای خرید بقال فروشی ، بی عشق و علاقه میباشند. یک اپ رزرو مواد غذایی این ایراد را برطرف می نماید.

31. نرم‌افزار رزرو هتل

اشخاص برای بازدید از مکانهای متفاوت سفرهایی را طرح ریزی می نمایند و برای اقامت در یک جای خاص ، شخص به یک هتل نیاز داراست. کشف کردن هتل ها در حین فصل تعطیلات بسیار سخت میباشد چون اشخاص مختلفی در‌این فصل سفرهایی را طرح ریزی می نمایند.

براین اساس ، ایده تولید اپ رزرو هتل فوق العاده میباشد. این نرم افزار به آن ها یاری می نماید تا هتل ها را رزرو نمایند و پیش پرداخت نمایند.

32. نرم‌افزار پیشگیری از ضایعات مواد غذایی

شاید چشم باشید که پس از ضیافت ها ، اکثری از غذاها می‌توانند دست نخورده یا این که بی استعمال باشند. عموم آن را در غبار آلوده و کثیف می كنند كه سبب به هدر رفتن خوراک می گردد. این زمینه قابل حل میباشد.

می‌توانید طرحی بسازید که بتواند درباره ی هدر رفت مواد غذایی به پرورشگاه اطلاع دهد تا آن ها بتوانند برای بهبود آن بیایند.

33. نرم‌افزار جابجایی بسته ها

جابجایی از یک جای به جای دیگر فعالیت بسیار مشقت بار و معضل برانگیزی میباشد چون بسته بندی چیزها چنین کاری خسته کننده و آزار دهنده میباشد. عموم وسایل خویش را بسته بندی می نمایند و بعد وسیله نقلیه خویش را برای جنبش از یک جای به جای دیگر رزرو می نمایند.

در شکل ساخت و ساز اپ Packers و Movers می اقتدار این تمام روند را برطرف کرد. این نرم‌افزار بایستی دربرگیرنده کل خصوصیت هایی باشد که برای ورود به سیستم نیاز دارید و پسر خدمت دهنده کلیه چیز را مدیر می نماید. شما صرفا بایستی آن‌ها‌را بپردازید. نرم افزار داده های چیزهایی مانند جنس را تحویل میدهد و کدام یک از این نرم‌افزار ها وجود ندارد.

34. نرم‌افزار ویژه کادو

سنت مبادله هدایا سالهاست که وجود داشته و هیچ زمان از تاریخ و مد نمی گذرد. بیایید رویای ما برای ساختن نرم‌افزار هدایای فردی گردیده را به حقیقت تبدیل کنیم تا به عموم یاری کنیم تا هدایای عزیزان خویش را گزینش نمایند.

برای ساخت‌و‌ساز یک اپلیکیشن کادو فردی شگفت انگیز ، یک کمپانی گسترش دهنده نرم‌افزار گوشی خوب استخدام نمایید. آن ها بایستی به طوری بسط داده شوند که یوزرها بتوانند مورد ای را برای ارتباط مانند مامان ، بابا ، خواهر ، اخوی یا این که دوست دختر تعیین نمایند. بعداز تعیین یک ارتباط ، می بایست آیتم قابل قبولی برای تعیین وجود داشته باشد. بعد از آن یک نرم‌افزار می بایست مجموع مورد های هدایایی را که استفاده کننده می‌تواند گزینش نماید گشوده نماید.

با ساختن این نوع اپ می‌توانید به اشخاص برای تولید رابطه ها خوب یاری نمائید. این یک ایده منحصر و خلاقانه میباشد که در حالا خاموش شدن میباشد.

35. نرم افزار ردیابی راه‌آهن

ردیابی مقطع وصال قطار و همینطور یافت کردن سکوی قطار برای شما کاری بسیار سخت میباشد. میتوانید طرحی بسازید که ممکن میباشد به یوزرها یاری دهد با یاری مجموع خصوصیت های مو جود در آنجا ، همگی این جزئیات را به صحت ردیابی نمایند.

حرف اخر

این ایده های نرم‌افزار گوشی صحیح مانند بقیه ایده های نرم افزار گوشی که در سال پیشین پیروزی را به ارمغان آورد . بدین ترتیب ، نوبت شماست که یک کدام از این نظرها را گزینش کرده و مهیا گردید تا 2021 خویش رامثمرتر از قبلی فرمائید.

خب ، اینجانب کارایی کرده ام با یکسری ایده ، ذهنیت شما را گشوده کنم. در صورتی‌که جستجوی شما هنوز در جستجوی چیزهای بهتر میباشد ، میتوانید ایده های بیشتری را کشف فرمائید. یا این که همینطور می قدرت سفارش کرد که می‌توانید چیزی متعدد یا این که تازه از این نظرات بسازید. و برای این فعالیت شما می بایست بسط دهندگان اپ های گوشی را استخدام فرمایید که به اندازه کافی حرفه ای باشند و از این نظرات چیزی تازه ساخت و ساز نمایند.

طراحی اپلیکیشن در مشهد کشف کردن یک پارکینگ در یک حوزه‌ پرجمعیت با چگالی بالا عمل بسیار دشواری برای همگی ما میباشد. به جهت این قضیه ، بخش اعظمی از اشخاص از خارج رفتن دوری می نمایند. ولی مانند بقیه موردها ، چنانچه جستجوی یک فضای پارکینگ همسایه به طور آنلاین برای آن‌ها آسوده خواهد شد ، می‌تواند خلل آن‌ها را تا حد متعددی حل نماید.

به این ترتیب ، ایده تولید یک نرم‌افزار فضای پارکینگ نیز یک کدام از شایسته ترین آیتم هایی میباشد که می‌توانید برای آن در لحاظ بگیرید. نرم‌افزار شما می بایست با امکاناتی مانند تهیه جای پارکینگ ، شناسایی ساعتها نقط ی اوج ، بخشها تراکم و غیره توسعه و گسترش یابد

نرم‌افزار های بر طبق پارکینگ بر طبق هوش تصنعی و مصنوعی به شما توصیه میدهد پارکینگ را در اوایل روزهای فستیوال ، رویدادهای غیرمعمول ، تصادفات یا این که رویدادهای خاص به شما تخصیص دهد. خوب ، مسلماً این ایده قلب یوزرها را جلب خواهد کرد.

. نرم‌افزار امداد دانشجوها

اپ دستیار دانشجویی نیز یکی ایده های بهتری میباشد که میتوانید برای آن مبادرت نمایید. این اپ بایستی با امکاناتی مانند تایپ کردن پروژه یا این که نوشته‌ی‌علمی تهیه و تنظیم خواهد شد که به دانشجو ها بسیار یاری خواهد کرد.

بیایید در اینجا یک سری مثال از ایده های برتر اپ را پیداکنیم:

اپلیکیشن تلفن همراه پروژه پروژه مکتب: علم آموزان میتوانند با یاری این نوع اپلیکیشن ، اعضای تیم را برای کامل شدن پروژه های مجموعه و بقیه پروژه های دانشگاهی که علم آموزان را به همیاری نیاز دارا‌هستند ، بدنبال عمل باشند.

نرم افزار اثاثیه التحریر کتاب: این نوع نرم‌افزار قادر است به علم آموزان یاری دهد تا نزدیکترین دکان اسباب و اثاث التحریر را پیدا نمایند و حتی ارزش های کتاب را پیش از عزیمت مقایسه نمایند. این منجر صرفه جویی در وقت و هزینه شود.

. نرم افزار مسابقه یا این که آزمایش امتحانات

نرم‌افزار مسابقه میتواند به دانشجویانی که پیرو شکستن هر نوع آزمون ورودی می باشند یاری دهد. خوب ، واضح میباشد که برای تنظیم آن بایستی یادداشت و کتاب داشته باشید. البته در صورتی‌که که علم آموزان بخواهند آزمایش ورودی مضحک را انجام دهند تا بتوانند آمادگی خویش را ارزیابی نمایند ، می‌توانند با این نوع نرم‌افزار که مطابق با نیاز علم آموز با سؤالات معلوم گردیده همپا میباشد ، مشغول شوند.

. اپلیکیشن ردیابی

در شرایطی‌که قصد دارید یک خدمت تحویل مانند تحویل خوراک ، تحویل مال ، پیک یا این که بسته بسته را آغاز نمائید ، براین اساس برای این خدمت تحویل ملزم به استخدام فرد ثالث می‌باشید. مالک شغل ها ، شما‌را ملزم به چک و در رابطه بودن با کل سرویس ها و کسانی که در پایین شما فعالیت می نمایند ، در تماس باشید.ایده های اپ موبایل 2020برای حل این خلل ، میتوانید طرحی را اجرا فرمایید که بتواند درایورها را ردیابی نماید. آری ، ساختن این نوع نرم‌افزار که از روش آن میتوانید عمل رانندگان را ردیابی فرمائید و همینطور در شکل ارائه سرویس ها به موقع یا این که نه ، مراقب باشید ، بسیار موءثر میباشد؟فراموش نکنید که بهتر میباشد این نرم افزار مبنی بر یادگیری ماشین باشد.

1. نرم‌افزار استخدام یا این که مهارت

ایده ساخت و ساز یک اپلیکیشن مهارت در واقع شایسته ترین برای اشخاص پویا و لبریز جنب و جوش میباشد. برخی از اشخاص حرفه ای که در‌پی مربی یا این که کارشناس می باشند یا این که ممکن میباشد افرادی باشند که در ادامه به اشتراک گذاشتن مهارت های خویش می‌باشند. برای این نوع اشخاص ، این اپ مانند یک بستر کار می نماید تا با اشخاص لازم خویش رابطه برقرار نماید و به راحتی رابطه برقرار نماید. این اپلیکیشن نقش بسیار مهمی در تقویت اشتغال و مهارت هم زمان دارااست.

. اپلیکیشن فعال‌ساز‌ی صوتی

خو ، این عصری میباشد که دستیاران هوش تصنعی و مصنوعی مانند siri و google با سرویس ها صوتی خویش بر قلب عموم قاضی میباشند. عموم حقیقتاً این سرویس ها را دوست دارا‌هستند چون این فرمان به صرفه جویی در وقت و انرژی آن ها یاری می نماید. این نوع نرم افزار های امر صوتی برای کاربرانی که رانندگی می نمایند یا این که دارنده چندین فعالیت می باشند ، حقیقتاً اثرگذار میباشد

. اپلیکیشن بانکی گوشی یا این که نرم افزار تراکنش های بانکی

ساختن یک نرم‌افزار بانکی تلفن همراه یکی‌از شایسته ترین نظرها میباشد چون این برهه زمانی پرداخت دیجیتال میباشد. آری ، این یک حقیقت میباشد که معاملات و پرداخت های آنلاین جایگزین پول عیب گیری طاقت فرسا گردیده اند. خوب ، نرم‌افزار بانکی موبایل از مزایای متعددی مانند دسترسی نامحدود ، دسترسی ، ردیابی اکانت و مورد ها دیگر برخوردار‌است.

عموم پیش از اینً از این نوع نرم‌افزار ها از قبیل phonepay ، Google pay و غیره به کارگیری می نمایند. این نرم‌افزار ها به یوزرها امداد می نماید تا معاملات خویش را با امنیت بی نقص انجام دهند. براین اساس می قدرت اعلام کرد که ایده سپرده گذاری در‌این نوع اپ ها حقیقتاً خوب میباشد.

21. اپلیکیشن power

ایده ساخت و ساز یک نرم‌افزار توان نیز خوب میباشد چون این نرم افزار به همگام سازی کانال انرژی سبز و منبع تغذیه عادی شما برای ایجاد داده های به کارگیری امداد خواهد کرد. با یاری این اپ ، یوزرها می‌توانند مقدار انرژی مو جود در استخر سلول شمسی یا این که انرژی بادی ایشان و غیره را اخذ نمایند.

این نرم‌افزار همینطور قدرتمند به ترکیب ابزارهای ردوبدل الکترونیکی اقتدار میباشد تا قابلیت جابجایی میان اقتدار سبز و عادی را مهیا نماید.

22. نرم‌افزار هجرت

واضح میباشد که کلیه پیش از بازدید از یک مقصد خاص میخواهند آن جای را تجربه نمایند. بدین ترتیب برای انجام این عمل ، آن ها تصاویر ، فیلم ها را مشاهده می نمایند ، به وبسایت ها مراجعه می نمایند و ایده ها را میخوانند. به نوعی ، این طرز جستجو در مقصد عمل می نماید.

23. نرم‌افزار رئیس بازه زمانی

رئیس بازه زمانی فعالیت معمولی ای وجود ندارد شما می‌توانید با تنظیم و اصلاح کردن یک نرم‌افزار رئیس مدت به مخاطبان امداد متعددی بکنید

که چجوری بازه خویش را رئیس نمایند و به تمامی عمل های خویش برسند و کل فعالیت های خویش را انجام دهند

شگفت انگیز میباشد خیر؟

24. نرم‌افزار خبر‌ها

فعال‌ساز‌ی یک نرم افزار خبری نیز یکی ایده های بهتر میباشد چون عموم از سالیان به خبر ها عشق و علاقه دارا هستند. در روزهای ابتدایی ، رسانه اخذ خبر گوناگون بود. البته در حال حاضر میتوانید طرحی را تهیه و تنظیم نمائید که با دقت به ذوق و سلیقه خویش اشخاص با خصوصیت های گوناگون را مشغول نماید.

25. نرم‌افزار ناوبری بازار / دکان

می‌توانید یک نرم افزار ناوبری در راس خرید یا این که دکان ساخت و ساز نمایید که به عده ای که نو در یک جای خاص می‌باشند یاری می نماید. می‌توانید یک سری خصوصیت را در اپلیکیشن مانند قسمت دیگری از جستجوی جای متاع در دکان اضافه فرمائید. ایده شما مطلقاً اشخاص را به خویش جلب می نماید.

26. این نرم‌افزار را آزمون فرمایید

چنانچه با به کار گیری از سرویس ها توسعه و گسترش AR یک نرم‌افزار تجارت الکترونیکی آنلاین بسازید ، این اپ مشتمل بر همگی خصوصیت هایی میباشد که از روش آن اشخاص میتوانند خرقه و بقیه اسباب جانبی خویش را هنگام نشستن در منزل های خویش آزمون نمایند.

شما می‌توانید این نرم افزار را با یک‌سری فرآورده مانند لوازم بازی ، زیور آلات ، اسباب و اثاث پیرایش ، جامه ، ساعت و هر چیز دیگری که مشتری نیاز داراست پیش از خرید خویش را آزمون نماید ، بسازید.

27. اپ فراگیری گویش

اپلیکیشن های متعدد یادگیری لهجه در بازار وجود دارااست. البته ، میتوانید طرحی را تهیه و تنظیم فرمائید که بتواند با یک استفاده کننده رابطه برقرار نماید تا بتواند زبانی را که میخواهد بیاموزد.

بنابراین ، یک استفاده کننده خودباوری بیشتری برای سخن کردن همگانی خواهد داشت. این اپلیکیشن حقیقتاً به یوزرها امداد می نماید تا شخصیت خویش را ارتقاء دهند.

28. طرحی برای رهایی از استرس

امروز کلیه در هم اکنون معاش بسیار اشغالی میباشند. به این ترتیب ، رئیس و تذکر تمامی کارهایی که در یک روز انجام می‌گردد مشقت بار میگردد. گاهی اوقات هنگامی فراموش میکنیم که داروهای خویش را مصرف کنیم ، بسیار اساسی خیس می‌گردد.

به این ترتیب ، شما میتوانید یک اپلیکیشن ریز نرم‌افزار روزمره تنظیم فرمایید که به یوزرها در رفع استرس خویش یاری دهد. یک نرم‌افزار بایستی دارنده خصوصیت هایی مانند هشدار دهنده ، تذکر در فواصل منظم و غیره باشد.

29. اپلیکیشن رزرو اتوبوس

در فصل نقط ی اوج ، شما در درحال حاضر طرح ریزی مسافرت 2-3 روزه با مجموعه 20-30 نفری از روش اتوبوس می‌باشید. ولی اکثری از اشخاص دیگر نیز برای تعطیلات کوچک طرح ریزی می نمایند چون مدت تعطیلات میباشد. فکر کنید ، در پایانی لحظه برای بلیط می‌گیرید و اتوبوس را لبریز می‌کنید. این مطلقاً سبب ساز میگردد روحیه شما و مجموعه شما حاد خواهد شد.

برای این نوع از دوست داران trippy، میتوانید یک نرم‌افزار رزرو اتوبوس بسازید که قادر است به آن‌ها یاری دهد بلیط خویش را بصورت آنلاین و سوای اتلاف وقت و انرژی خویش رزرو نمایید.

30. نرم افزار تحویل در مواد غذایی

آشپزی خوراک یک فعالیت روزمره میباشد ، که می بایست روزمره صورت بپذیرد چون فارغ از طعام معاش نیست. و توصیه روزمره طعام از بیرون نیز برای تندستی مطلوب وجود ندارد.

برای طبخ طعام نیاز اساسی صیفیجات و میوه برای تندستی میباشد. و امروزه همان گونه که می‌دانیم عموم برای بازدید از بازار برای خرید بقال فروشی ، بی عشق و علاقه میباشند. یک اپ رزرو مواد غذایی این ایراد را برطرف می نماید.

31. نرم‌افزار رزرو هتل

اشخاص برای بازدید از مکانهای متفاوت سفرهایی را طرح ریزی می نمایند و برای اقامت در یک جای خاص ، شخص به یک هتل نیاز داراست. کشف کردن هتل ها در حین فصل تعطیلات بسیار سخت میباشد چون اشخاص مختلفی در‌این فصل سفرهایی را طرح ریزی می نمایند.

براین اساس ، ایده تولید اپ رزرو هتل فوق العاده میباشد. این نرم افزار به آن ها یاری می نماید تا هتل ها را رزرو نمایند و پیش پرداخت نمایند.

32. نرم‌افزار پیشگیری از ضایعات مواد غذایی

شاید چشم باشید که پس از ضیافت ها ، اکثری از غذاها می‌توانند دست نخورده یا این که بی استعمال باشند. عموم آن را در غبار آلوده و کثیف می كنند كه سبب به هدر رفتن خوراک می گردد. این زمینه قابل حل میباشد.

می‌توانید طرحی بسازید که بتواند درباره ی هدر رفت مواد غذایی به پرورشگاه اطلاع دهد تا آن ها بتوانند برای بهبود آن بیایند.

33. نرم‌افزار جابجایی بسته ها

جابجایی از یک جای به جای دیگر فعالیت بسیار مشقت بار و معضل برانگیزی میباشد چون بسته بندی چیزها چنین کاری خسته کننده و آزار دهنده میباشد. عموم وسایل خویش را بسته بندی می نمایند و بعد وسیله نقلیه خویش را برای جنبش از یک جای به جای دیگر رزرو می نمایند.

در شکل ساخت و ساز اپ Packers و Movers می اقتدار این تمام روند را برطرف کرد. این نرم‌افزار بایستی دربرگیرنده کل خصوصیت هایی باشد که برای ورود به سیستم نیاز دارید و پسر خدمت دهنده کلیه چیز را مدیر می نماید. شما صرفا بایستی آن‌ها‌را بپردازید. نرم افزار داده های چیزهایی مانند جنس را تحویل میدهد و کدام یک از این نرم‌افزار ها وجود ندارد.

34. نرم‌افزار ویژه کادو

سنت مبادله هدایا سالهاست که وجود داشته و هیچ زمان از تاریخ و مد نمی گذرد. بیایید رویای ما برای ساختن نرم‌افزار هدایای فردی گردیده را به حقیقت تبدیل کنیم تا به عموم یاری کنیم تا هدایای عزیزان خویش را گزینش نمایند.

برای ساخت‌و‌ساز یک اپلیکیشن کادو فردی شگفت انگیز ، یک کمپانی گسترش دهنده نرم‌افزار گوشی خوب استخدام نمایید. آن ها بایستی به طوری بسط داده شوند که یوزرها بتوانند مورد ای را برای ارتباط مانند مامان ، بابا ، خواهر ، اخوی یا این که دوست دختر تعیین نمایند. بعداز تعیین یک ارتباط ، می بایست آیتم قابل قبولی برای تعیین وجود داشته باشد. بعد از آن یک نرم‌افزار می بایست مجموع مورد های هدایایی را که استفاده کننده می‌تواند گزینش نماید گشوده نماید.

با ساختن این نوع اپ می‌توانید به اشخاص برای تولید رابطه ها خوب یاری نمائید. این یک ایده منحصر و خلاقانه میباشد که در حالا خاموش شدن میباشد.

35. نرم افزار ردیابی راه‌آهن

ردیابی مقطع وصال قطار و همینطور یافت کردن سکوی قطار برای شما کاری بسیار سخت میباشد. میتوانید طرحی بسازید که ممکن میباشد به یوزرها یاری دهد با یاری مجموع خصوصیت های مو جود در آنجا ، همگی این جزئیات را به صحت ردیابی نمایند.

حرف اخر

این ایده های نرم‌افزار گوشی صحیح مانند بقیه ایده های نرم افزار گوشی که در سال پیشین پیروزی را به ارمغان آورد . بدین ترتیب ، نوبت شماست که یک کدام از این نظرها را گزینش کرده و مهیا گردید تا 2021 خویش رامثمرتر از قبلی فرمائید.

خب ، اینجانب کارایی کرده ام با یکسری ایده ، ذهنیت شما را گشوده کنم. در صورتی‌که جستجوی شما هنوز در جستجوی چیزهای بهتر میباشد ، میتوانید ایده های بیشتری را کشف فرمائید. یا این که همینطور می قدرت سفارش کرد که می‌توانید چیزی متعدد یا این که تازه از این نظرات بسازید. و برای این فعالیت شما می بایست بسط دهندگان اپ های گوشی را استخدام فرمایید که به اندازه کافی حرفه ای باشند و از این نظرات چیزی تازه ساخت و ساز نمایند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 10
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 19
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 518
  • بازدید سال : 1665
  • بازدید کلی : 21142
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی