loading...

بهترین مرجع مقالات طراحی اپلیکیشن

بازدید : 354
چهارشنبه 19 آذر 1399 زمان : 10:38

دقت داشته باشید که در کل فرآیند پیشنهادی در‌این راهنما تا اینجا، چه گونه ما در هر مرحله سعی بر جذب مشتری داریم.
از‌آنجا که طراحی اپلیکیشن در مشهد به مشتریان با یک مراحل غیرمقیاس‌پذیر، سرویس ارائه می‌دهید، بایستی روی ورژن بتای ایده ساخت‌و‌ساز برنامه خودکار نمایید. یک کدام از شایسته ترین شیوه‌ها برای ساخت و ساز محصولاتی که مشتری را جذب می‌نمایند، درگیرشدن قانونی گروهی از مشتریان به‌وسیله یک هیئت مشورت مشتری میباشد.
یک هیئت مشورت کردن مشتری دربرگیرنده ۵ تا ۱۰ نفر از مشتریان شما از مرحله قبلی میباشد که از عمل شما هیجان‌زده میباشند و مایل‌اند یک یا این که دو توشه در ماه، ۱۵ یا این که ۳۰ دقیقه از وقت خویش را صرف چک پیشرفت و خصوصیت‌های تست‌گردیده نمایند و بازخوردها را ارائه دهند.
این تیم حتی برای سبک‌های کسب‌وکاری اهمیت بیشتری دارا‌هستند که از روش آنها، عرضه یک روند قابل‌فروش، برد‌آمیز وجود ندارد. به‌تیتر نمونه، درصورتی که پاراگراف بها ایده ساخت و ساز نرم افزار شما، یک ابتکار فناورانه میباشد که نیاز به توسعه و گسترش متاع توسعه یافته دارااست، یک هیئت مشورت کردن مشتری بایستی در هرجا از چرخه تحول بسط کمپانی داشته باشد. در قبال آن، میتوانید اشکال مزایا به عنوان مثال تخفیف‌ها یا این که هرگونه اجرو پاداش را در چنگ آنها قرار دهید.
یک هیئت مشورت کردن مشتری برای ایده ساخت و ساز نرم‌افزار خویش بسازید
۴. خصوصیت‌های مهم ایده برنامه خویش را بسازید
فعال‌سازی شروع‌آپ تازه، عمل بی آلایش‌ای وجود ندارد. به‌تیتر نمونه، هنگامی نوبت توسعه و گسترش ایده ایجاد نرم افزار میشود، به لحاظ میرسد که کل خصوصیت‌های ذکرشده از گفتمان‌ها گرفته تا عصر تحویل چاره قابل‌فروش ضروری میباشند. این عمل بنیان‌گذار میباشد تا خصوصیت‌های آیتم نیازی را پیدا نماید و بسازد که به یوزرها قابلیت می دهند نقص‌ شناسایی‌گردیده را با یک راه حل برتر حل نمایند.
یک کدام از استراتژی‌هایی که میتواند علاوه بر رای زنی‌ها و دیده‌انداز از فرایند دیگر، به شما در شناسایی خصوصیت‌های مهم یاری دهد، ساخت‌و‌ساز آن چیزی میباشد که یوزرها به‌تیتر یک خصوصیت‌(های) عالی در لحاظ میگیرند. این خصوصیت برای حل موضوع به‌طور منحصر، بایستی اساسی و اصلی باشد. به عبارت دیگر، یک خصوصیت فوق‌العاده نمی‌تواند راهی نو برای جنبش میان نصیب‌های نرم‌افزار باشد، می بایست مستقیما اختلال را برطرف نماید.
نکته قابل‌اعتنا این میباشد که در صورتی پاراگراف قیمت معرفی‌گردیده، چه از روش اختراع در فناوری و چه از روش یک فرایند منحصر باشد، به مخاطب یاری نمی‌نماید تا ایراد را بهتر از رقبا حل نماید، خوب میباشد که خصوصیت‌هایی داشته باشیم که تغییر و تحول بزرگی ساخت و ساز نکنند. به این ترتیب، عاقلانه‌خیس میباشد که صرفا با هسته اساسی ایده تولید برنامه آغاز نمائید. این هسته بایستی برای مشتریان دیدنی باشد.
در شرایطی‌که می خواهید ایده شما مختلف باشد، مورد نیاز وجود ندارد چرخ را مجدد ابداع نمایید، از ضابطه ۲۰/۸۰ استعمال نمایید. در باب شناسایی یک مزیت رقابتی، ۸۰ درصد درین ضابطه بیان‌کننده چیزی میباشد که هر شخص دیگری در بازار ارائه می دهد. آنها خصوصیت‌های اساسی یا این که امکان‌های مهم می‌باشند که هر کاربری توقع دارد.
نصیب ۲۰ درصد، آن چیزی میباشد که شمارا گوناگون می‌نماید. این قسمت مدام نباید یک اختراع فنارانه باشد، شما می توانید با دقت روی یک قسمت زیر چک، ارائه ارزش‌های بهتر، توکل کمتر به فناوری و تمرکز بیشتر روی تعامل آدم و … متعدد باشید.
بعضا از سبک‌های کسب‌وکار که میتوانید برای یک قسمت خاص تنظیم نمایید دربرگیرنده تقاضا، بازار، فهرست‌کردن، اپلیکیشن به‌تیتر یک خدمت و خرید گروهی مانند گروپون میباشد. به‌تیتر نمونه، می توانید شایسته ترین نرم افزار برای توصیه پیتزا باشید یا این که میتوانید یک اپ مانند گروپون ساخت‌و‌ساز فرمائید که یک مجموعه انتخابی را با نیازهای شبیه، غرض قرار میدهد.
نکته قابل‌اعتنا این میباشد که فناوری‌ بیشتر مدام پاسخ صحیح وجود ندارد. امروزه بنیان‌گذاران میتوانند با مشغول‌کردن یک جنبه انسانی در روند تحویل راه حل، ضمن به کار گیری از فناوری به‌تیتر تسهیل‌کننده از روش اتوماسیون، شروع‌آپ‌های موفقی ساخت نمایند.
در انتها بایستی یادتان باشد که بیشتر یوزرها لزوما ایده پیروز‌تری به شما نمی‌دهند. به‌تیتر نمونه از ProfitWell استعمال نمائید؛ پلتفرمی که اپلیکیشن را به‌تیتر یک خدمت آغاز‌آپ با نقاط داده‌های کلیدی در اختیارتان قرار می دهد تا به شما یاری دهد تصمیم‌گیری عاقلانه‌تری داشته باشید که میتواند منجر کاهش ریزش، با صرفه‌سازی ارزش‌گذاری و رویش کسب‌وکار گردد. این شروع‌آپ ابزارهای پر رنگ بخش اعظمی را برای بازار غرض آن ها، بنیان‌گذاران SaaS آماده می‌نماید، البته برای به کارگیری از جنس هزینه‌ای ندارد.
با این درحال حاضر، وقتی‌ که یوزرها آنان (عمدتا کمپانی‌های پهناور‌خیس) نیاز به یاری برای ادراک داده‌های خویش دارا هستند، به یک ارزش هوشمندانه اشاره می‌نمایند؛ یک کمپانی تابعه از ProfitWell، برای یک خدمت فردی‌سازی‌گردیده میتواند بیش تر از یکی ۶ رقمی در سال بها داشته باشد. ProfitWell یک آغاز‌آپ یک سری میلیون دلاری را در‌این سبک کسب‌وکار ساخته میباشد.
۵. ایده نرم‌افزار خویش را تبلیغ فرمایید
توده‌آوری سرمایه و بازاریابی، دو حوزه کسب‌وکار می باشند که می توانید حتی در‌صورتی‌که هنوز هیچ سرنخی برای ساخت و ساز ایده نرم‌افزار ندارید، از آن ها آغاز فرمایید. بازاریابی برای آغاز‌آپ‌ها، صرفا تبلیغات و کمپین وجود ندارد. اشکال مختلفی از شبکه‌ها و استراتژی‌های بازاریابی وجود داراست که میتوانید در فرایند راه اندازی ایده اپ در نقاط متعدد استعمال فرمایید تا به شما در جذب، رشد و فراهم‌سازی خریداران ایده‌آل برای پذیرش متاع یاری دهد.
ایده تولید نرم‌افزار خویش را تبلیغ فرمایید
یک خریدار معمولا پیش از تعهد به یک مال، یکسری مرحله را طی می‌نماید. این عمل با دوراندیشی و بعداز عشق و علاقه‌مند‌شدن انجام می‌گردد که سبب ساز به تست، خرید و بعد از آن ارجاع به آن می شود. فارغ از کالا، فرآیند نخستین بازاریابی یک شروع‌آپ می بایست روی ساخت دور اندیشی و عشق و علاقه متمرکز گردد که در هر شکل، اول مشتریان پرداخت‌کننده می بایست بعدا از روش آن مبادرت نمایند. آغاز کار‌های بازاریابی در اوایل فعالیت، سبب ساز صرفه‌جویی متعددی در وقت میگردد، چون مراجعه‌کنندگان که به رویش قابل‌اعتنا شروع‌آپ یاری می‌نمایند، زودتر به شما مراجعه خواهند کرد.
علاوه بر این، استخر مشتری بالقوه ساخته‌گردیده پیش از عرضه کالا می تواند به‌تیتر تست‌کننده بتا یا این که به‌تیتر بخشی از هیئت مشورت کردن مشتری شرکت کردن نماید. دیده‌انداز آن ها به شما در تولید ایده نرم‌افزار امداد می‌نماید. سرنوشت، اکثری از این مشتریان بالقوه، دوستان خویش را دعوت می‌نمایند تا ورژن بتای شمارا آزمون کرده و همین فرمان منجر ارتقا استخر کسانی می شود که مشتاق دیدن فرآورده شما میباشند.
براین اساس، می بایست روی چه کار‌های بازاریابی تمرکز نمائید؟
قبلی و در حین بسط برنامه: علاوه بر شبکه‌های فهرست‌گردیده در مرحله ۳.۱ که به شما در ساخت و ساز یک استخر از رای زنی‌شوندگان امداد می‌نماید، از شبکه‌های منفعل برای تولید تیم خویش استعمال فرمایید. شبکه‌های منفعل که به‌تیتر شبکه‌های بازاریابی ورودی هم شناخته می گردند، نیازمند ساخت‌و‌ساز محتوای گرانبها برای مخاطبین شما میباشند که آنان‌را ترغیب می‌نمایند تا در رابطه شما و محصولاتتان داده ها بیشتری کسب کنند.
به‌تیتر نمونه، بنیان‌گذاران بافر (Buffer)، ابزار نرم افزار‌ریزی کانال‌های اجتماعی، حدود یک‌سال را صرف تایپ کردن مقاله ها و پست‌های مهمان کردند که صدها هزار خواننده را به وب لاگ آنها جلب کرد. آنها پیش از ساخت و ساز ایده برنامه خویش، ایجاد محتوا را مقدمه کردند. مخاطبین به آنها یاری کردند تا محصولی را که از آن هیجان‌زده بودند، عرضه و تبلیغ نمایند.
تایپ کردن نوشته ی علمی، یک نوع بازاریابی ورودی میباشد. میزبانی رویدادهای کانال‌ای و آموزشی، ساخت‌و‌ساز پادکست، عرضه ابزارهای مجانی و ساخت و ساز فراگیری‌های ویدئویی و عصر‌ها از سایر شبکه‌هایی می‌باشند که می توانید بر پایه ی ایده برنامه، عشق و علاقه و ارجحیت مشتری از آنها سود بگیرید.
در طی و پس از عرضه ایده برنامه: بازاریابی ورودی از موثرترین انواع بازاریابی میباشد. هرچه محتوای بیشتری ساخت‌و‌ساز نمایید، تاثیر آن حاذق‌خیس میگردد. هرچند ممکن میباشد ارتفاع بکشد، البته در آینده سود مطلوبی خواهد داشت.
علاوه بر بازاریابی ورودی، شبکه‌های بازاریابی خروجی می توانند بسته به سبک کسب‌وکار، برای تقویت کسب‌وکار ضروری باشند. برخلاف بازاریابی ورودی، شبکه‌های خروجی نیازمند نشان‌دادن کالا به مشتری از روش کانال‌های مبلغی می‌باشند. این فرمان میتواند دربرگیرنده ارتباط ها همگانی، تبلیغات پهناور، کانال‌های اجتماعی و اطلاع رسانی‌های موتورهای کاوش باشد.
عمل‌های بازاریابی برای ایده ساخت و ساز نرم افزار
با شبکه‌های خروجی بایستی به‌تیتر عرضه فرآورده خلق گردد که به‌موجب آن برخورد نتایج از او‌لین کمپین، مرحله بعدی کمپین را مشخص و معلوم می‌نماید که آیا این به معنای تکرار پیام، وضعیت‌یابی، سفارش، قیف یا این که جنبه‌های دیگر تبلیغ میباشد.
با این وجود، این مرحله میتواند سخت باشد، چون ممکن میباشد معیارهای کلیدی به‌عامل خویش کالا، معدود باشند. به‌این استدلال، گفتگو مداوم با مشتریان بالقوه و مشتریانی که پول پرداخت می‌نمایند، مدام موثرترین طریق برای تدبیر از تغییرات موردنیاز برای پیشبرد با اطمینان بیشتر میباشد و این‌که منابع کمتری در شبکه‌های بازاریابی ناکارآمد سرمایه‌گذاری شوند.
اینجانب یک ایده اپ دارم، گام‌بعدی کدام میباشد؟ نکات پایانی …
عرضه برنده ایده تولید نرم افزار سبب ساز درگیرشدن مشتریان می گردد، گویی که آن ها یاری بنیان‌گذاران این شروع‌آپ می‌باشند. هر یک از ۵ مرحله تیتر‌گردیده درین راهنما نیاز به ورودی استفاده کننده دارااست تا به موسس یاری دهد تصمیمات عاقلانه‌تری بگیرد و خطر ناکامی را به‌دستکم برساند. فکر میکنم شما با اینجانب موافق میباشید که در حالتی که شروع‌آپ، نماد‌های امید‌بخش‌ای را نشان ندهد، بهتر میباشد دیر یا این که زود جهت مسیرها یا این که ایده‌ها را تغییر و تحول دهید. فقط با درگیرکردن مشتری میتوانیم این دیده‌اندازها را به‌دست بیاوریم.
دوم این‌که از آن ۵ مرحله، پباده سازی و اجرای یک پروسه قابل‌فروش، چیزی میباشد که بیشتر کارآفرینان قصد به جستجوی آن دارا هستند. این مرحله احتمالا از همگی اصلی‌خیس میباشد، چون به شما قابلیت و امکان میدهد سوای نیاز به ساخت‌و‌ساز یک جنس توسعه یافته، درآمد کسب کرده و داده‌های پاره ای را توده‌آوری نمائید. در صورتی یک شخص ایده‌پرداز می باشید، می توانید به سرعت آنها را از روش فرآیندهای قابل‌فروش تست نمائید.
اینجانب این راهنما را برای یاری به شما در تحقق دو غرض نوشتم: به‌دست‌کم‌رساندن ریسک و ارتقاء احتمال پیروزی ایده نرم‌افزار شما. امیدوارم که تا به امروز حس اطمینان پیدا کرده باشید که شروع‌آپ سودمندی را فعال سازی نمایید که سبب ساز تغییر‌و تحول در جهان ‌گردد.

دقت داشته باشید که در کل فرآیند پیشنهادی در‌این راهنما تا اینجا، چه گونه ما در هر مرحله سعی بر جذب مشتری داریم.
از‌آنجا که طراحی اپلیکیشن در مشهد به مشتریان با یک مراحل غیرمقیاس‌پذیر، سرویس ارائه می‌دهید، بایستی روی ورژن بتای ایده ساخت‌و‌ساز برنامه خودکار نمایید. یک کدام از شایسته ترین شیوه‌ها برای ساخت و ساز محصولاتی که مشتری را جذب می‌نمایند، درگیرشدن قانونی گروهی از مشتریان به‌وسیله یک هیئت مشورت مشتری میباشد.
یک هیئت مشورت کردن مشتری دربرگیرنده ۵ تا ۱۰ نفر از مشتریان شما از مرحله قبلی میباشد که از عمل شما هیجان‌زده میباشند و مایل‌اند یک یا این که دو توشه در ماه، ۱۵ یا این که ۳۰ دقیقه از وقت خویش را صرف چک پیشرفت و خصوصیت‌های تست‌گردیده نمایند و بازخوردها را ارائه دهند.
این تیم حتی برای سبک‌های کسب‌وکاری اهمیت بیشتری دارا‌هستند که از روش آنها، عرضه یک روند قابل‌فروش، برد‌آمیز وجود ندارد. به‌تیتر نمونه، درصورتی که پاراگراف بها ایده ساخت و ساز نرم افزار شما، یک ابتکار فناورانه میباشد که نیاز به توسعه و گسترش متاع توسعه یافته دارااست، یک هیئت مشورت کردن مشتری بایستی در هرجا از چرخه تحول بسط کمپانی داشته باشد. در قبال آن، میتوانید اشکال مزایا به عنوان مثال تخفیف‌ها یا این که هرگونه اجرو پاداش را در چنگ آنها قرار دهید.
یک هیئت مشورت کردن مشتری برای ایده ساخت و ساز نرم‌افزار خویش بسازید
۴. خصوصیت‌های مهم ایده برنامه خویش را بسازید
فعال‌سازی شروع‌آپ تازه، عمل بی آلایش‌ای وجود ندارد. به‌تیتر نمونه، هنگامی نوبت توسعه و گسترش ایده ایجاد نرم افزار میشود، به لحاظ میرسد که کل خصوصیت‌های ذکرشده از گفتمان‌ها گرفته تا عصر تحویل چاره قابل‌فروش ضروری میباشند. این عمل بنیان‌گذار میباشد تا خصوصیت‌های آیتم نیازی را پیدا نماید و بسازد که به یوزرها قابلیت می دهند نقص‌ شناسایی‌گردیده را با یک راه حل برتر حل نمایند.
یک کدام از استراتژی‌هایی که میتواند علاوه بر رای زنی‌ها و دیده‌انداز از فرایند دیگر، به شما در شناسایی خصوصیت‌های مهم یاری دهد، ساخت‌و‌ساز آن چیزی میباشد که یوزرها به‌تیتر یک خصوصیت‌(های) عالی در لحاظ میگیرند. این خصوصیت برای حل موضوع به‌طور منحصر، بایستی اساسی و اصلی باشد. به عبارت دیگر، یک خصوصیت فوق‌العاده نمی‌تواند راهی نو برای جنبش میان نصیب‌های نرم‌افزار باشد، می بایست مستقیما اختلال را برطرف نماید.
نکته قابل‌اعتنا این میباشد که در صورتی پاراگراف قیمت معرفی‌گردیده، چه از روش اختراع در فناوری و چه از روش یک فرایند منحصر باشد، به مخاطب یاری نمی‌نماید تا ایراد را بهتر از رقبا حل نماید، خوب میباشد که خصوصیت‌هایی داشته باشیم که تغییر و تحول بزرگی ساخت و ساز نکنند. به این ترتیب، عاقلانه‌خیس میباشد که صرفا با هسته اساسی ایده تولید برنامه آغاز نمائید. این هسته بایستی برای مشتریان دیدنی باشد.
در شرایطی‌که می خواهید ایده شما مختلف باشد، مورد نیاز وجود ندارد چرخ را مجدد ابداع نمایید، از ضابطه ۲۰/۸۰ استعمال نمایید. در باب شناسایی یک مزیت رقابتی، ۸۰ درصد درین ضابطه بیان‌کننده چیزی میباشد که هر شخص دیگری در بازار ارائه می دهد. آنها خصوصیت‌های اساسی یا این که امکان‌های مهم می‌باشند که هر کاربری توقع دارد.
نصیب ۲۰ درصد، آن چیزی میباشد که شمارا گوناگون می‌نماید. این قسمت مدام نباید یک اختراع فنارانه باشد، شما می توانید با دقت روی یک قسمت زیر چک، ارائه ارزش‌های بهتر، توکل کمتر به فناوری و تمرکز بیشتر روی تعامل آدم و … متعدد باشید.
بعضا از سبک‌های کسب‌وکار که میتوانید برای یک قسمت خاص تنظیم نمایید دربرگیرنده تقاضا، بازار، فهرست‌کردن، اپلیکیشن به‌تیتر یک خدمت و خرید گروهی مانند گروپون میباشد. به‌تیتر نمونه، می توانید شایسته ترین نرم افزار برای توصیه پیتزا باشید یا این که میتوانید یک اپ مانند گروپون ساخت‌و‌ساز فرمائید که یک مجموعه انتخابی را با نیازهای شبیه، غرض قرار میدهد.
نکته قابل‌اعتنا این میباشد که فناوری‌ بیشتر مدام پاسخ صحیح وجود ندارد. امروزه بنیان‌گذاران میتوانند با مشغول‌کردن یک جنبه انسانی در روند تحویل راه حل، ضمن به کار گیری از فناوری به‌تیتر تسهیل‌کننده از روش اتوماسیون، شروع‌آپ‌های موفقی ساخت نمایند.
در انتها بایستی یادتان باشد که بیشتر یوزرها لزوما ایده پیروز‌تری به شما نمی‌دهند. به‌تیتر نمونه از ProfitWell استعمال نمائید؛ پلتفرمی که اپلیکیشن را به‌تیتر یک خدمت آغاز‌آپ با نقاط داده‌های کلیدی در اختیارتان قرار می دهد تا به شما یاری دهد تصمیم‌گیری عاقلانه‌تری داشته باشید که میتواند منجر کاهش ریزش، با صرفه‌سازی ارزش‌گذاری و رویش کسب‌وکار گردد. این شروع‌آپ ابزارهای پر رنگ بخش اعظمی را برای بازار غرض آن ها، بنیان‌گذاران SaaS آماده می‌نماید، البته برای به کارگیری از جنس هزینه‌ای ندارد.
با این درحال حاضر، وقتی‌ که یوزرها آنان (عمدتا کمپانی‌های پهناور‌خیس) نیاز به یاری برای ادراک داده‌های خویش دارا هستند، به یک ارزش هوشمندانه اشاره می‌نمایند؛ یک کمپانی تابعه از ProfitWell، برای یک خدمت فردی‌سازی‌گردیده میتواند بیش تر از یکی ۶ رقمی در سال بها داشته باشد. ProfitWell یک آغاز‌آپ یک سری میلیون دلاری را در‌این سبک کسب‌وکار ساخته میباشد.
۵. ایده نرم‌افزار خویش را تبلیغ فرمایید
توده‌آوری سرمایه و بازاریابی، دو حوزه کسب‌وکار می باشند که می توانید حتی در‌صورتی‌که هنوز هیچ سرنخی برای ساخت و ساز ایده نرم‌افزار ندارید، از آن ها آغاز فرمایید. بازاریابی برای آغاز‌آپ‌ها، صرفا تبلیغات و کمپین وجود ندارد. اشکال مختلفی از شبکه‌ها و استراتژی‌های بازاریابی وجود داراست که میتوانید در فرایند راه اندازی ایده اپ در نقاط متعدد استعمال فرمایید تا به شما در جذب، رشد و فراهم‌سازی خریداران ایده‌آل برای پذیرش متاع یاری دهد.
ایده تولید نرم‌افزار خویش را تبلیغ فرمایید
یک خریدار معمولا پیش از تعهد به یک مال، یکسری مرحله را طی می‌نماید. این عمل با دوراندیشی و بعداز عشق و علاقه‌مند‌شدن انجام می‌گردد که سبب ساز به تست، خرید و بعد از آن ارجاع به آن می شود. فارغ از کالا، فرآیند نخستین بازاریابی یک شروع‌آپ می بایست روی ساخت دور اندیشی و عشق و علاقه متمرکز گردد که در هر شکل، اول مشتریان پرداخت‌کننده می بایست بعدا از روش آن مبادرت نمایند. آغاز کار‌های بازاریابی در اوایل فعالیت، سبب ساز صرفه‌جویی متعددی در وقت میگردد، چون مراجعه‌کنندگان که به رویش قابل‌اعتنا شروع‌آپ یاری می‌نمایند، زودتر به شما مراجعه خواهند کرد.
علاوه بر این، استخر مشتری بالقوه ساخته‌گردیده پیش از عرضه کالا می تواند به‌تیتر تست‌کننده بتا یا این که به‌تیتر بخشی از هیئت مشورت کردن مشتری شرکت کردن نماید. دیده‌انداز آن ها به شما در تولید ایده نرم‌افزار امداد می‌نماید. سرنوشت، اکثری از این مشتریان بالقوه، دوستان خویش را دعوت می‌نمایند تا ورژن بتای شمارا آزمون کرده و همین فرمان منجر ارتقا استخر کسانی می شود که مشتاق دیدن فرآورده شما میباشند.
براین اساس، می بایست روی چه کار‌های بازاریابی تمرکز نمائید؟
قبلی و در حین بسط برنامه: علاوه بر شبکه‌های فهرست‌گردیده در مرحله ۳.۱ که به شما در ساخت و ساز یک استخر از رای زنی‌شوندگان امداد می‌نماید، از شبکه‌های منفعل برای تولید تیم خویش استعمال فرمایید. شبکه‌های منفعل که به‌تیتر شبکه‌های بازاریابی ورودی هم شناخته می گردند، نیازمند ساخت‌و‌ساز محتوای گرانبها برای مخاطبین شما میباشند که آنان‌را ترغیب می‌نمایند تا در رابطه شما و محصولاتتان داده ها بیشتری کسب کنند.
به‌تیتر نمونه، بنیان‌گذاران بافر (Buffer)، ابزار نرم افزار‌ریزی کانال‌های اجتماعی، حدود یک‌سال را صرف تایپ کردن مقاله ها و پست‌های مهمان کردند که صدها هزار خواننده را به وب لاگ آنها جلب کرد. آنها پیش از ساخت و ساز ایده برنامه خویش، ایجاد محتوا را مقدمه کردند. مخاطبین به آنها یاری کردند تا محصولی را که از آن هیجان‌زده بودند، عرضه و تبلیغ نمایند.
تایپ کردن نوشته ی علمی، یک نوع بازاریابی ورودی میباشد. میزبانی رویدادهای کانال‌ای و آموزشی، ساخت‌و‌ساز پادکست، عرضه ابزارهای مجانی و ساخت و ساز فراگیری‌های ویدئویی و عصر‌ها از سایر شبکه‌هایی می‌باشند که می توانید بر پایه ی ایده برنامه، عشق و علاقه و ارجحیت مشتری از آنها سود بگیرید.
در طی و پس از عرضه ایده برنامه: بازاریابی ورودی از موثرترین انواع بازاریابی میباشد. هرچه محتوای بیشتری ساخت‌و‌ساز نمایید، تاثیر آن حاذق‌خیس میگردد. هرچند ممکن میباشد ارتفاع بکشد، البته در آینده سود مطلوبی خواهد داشت.
علاوه بر بازاریابی ورودی، شبکه‌های بازاریابی خروجی می توانند بسته به سبک کسب‌وکار، برای تقویت کسب‌وکار ضروری باشند. برخلاف بازاریابی ورودی، شبکه‌های خروجی نیازمند نشان‌دادن کالا به مشتری از روش کانال‌های مبلغی می‌باشند. این فرمان میتواند دربرگیرنده ارتباط ها همگانی، تبلیغات پهناور، کانال‌های اجتماعی و اطلاع رسانی‌های موتورهای کاوش باشد.
عمل‌های بازاریابی برای ایده ساخت و ساز نرم افزار
با شبکه‌های خروجی بایستی به‌تیتر عرضه فرآورده خلق گردد که به‌موجب آن برخورد نتایج از او‌لین کمپین، مرحله بعدی کمپین را مشخص و معلوم می‌نماید که آیا این به معنای تکرار پیام، وضعیت‌یابی، سفارش، قیف یا این که جنبه‌های دیگر تبلیغ میباشد.
با این وجود، این مرحله میتواند سخت باشد، چون ممکن میباشد معیارهای کلیدی به‌عامل خویش کالا، معدود باشند. به‌این استدلال، گفتگو مداوم با مشتریان بالقوه و مشتریانی که پول پرداخت می‌نمایند، مدام موثرترین طریق برای تدبیر از تغییرات موردنیاز برای پیشبرد با اطمینان بیشتر میباشد و این‌که منابع کمتری در شبکه‌های بازاریابی ناکارآمد سرمایه‌گذاری شوند.
اینجانب یک ایده اپ دارم، گام‌بعدی کدام میباشد؟ نکات پایانی …
عرضه برنده ایده تولید نرم افزار سبب ساز درگیرشدن مشتریان می گردد، گویی که آن ها یاری بنیان‌گذاران این شروع‌آپ می‌باشند. هر یک از ۵ مرحله تیتر‌گردیده درین راهنما نیاز به ورودی استفاده کننده دارااست تا به موسس یاری دهد تصمیمات عاقلانه‌تری بگیرد و خطر ناکامی را به‌دستکم برساند. فکر میکنم شما با اینجانب موافق میباشید که در حالتی که شروع‌آپ، نماد‌های امید‌بخش‌ای را نشان ندهد، بهتر میباشد دیر یا این که زود جهت مسیرها یا این که ایده‌ها را تغییر و تحول دهید. فقط با درگیرکردن مشتری میتوانیم این دیده‌اندازها را به‌دست بیاوریم.
دوم این‌که از آن ۵ مرحله، پباده سازی و اجرای یک پروسه قابل‌فروش، چیزی میباشد که بیشتر کارآفرینان قصد به جستجوی آن دارا هستند. این مرحله احتمالا از همگی اصلی‌خیس میباشد، چون به شما قابلیت و امکان میدهد سوای نیاز به ساخت‌و‌ساز یک جنس توسعه یافته، درآمد کسب کرده و داده‌های پاره ای را توده‌آوری نمائید. در صورتی یک شخص ایده‌پرداز می باشید، می توانید به سرعت آنها را از روش فرآیندهای قابل‌فروش تست نمائید.
اینجانب این راهنما را برای یاری به شما در تحقق دو غرض نوشتم: به‌دست‌کم‌رساندن ریسک و ارتقاء احتمال پیروزی ایده نرم‌افزار شما. امیدوارم که تا به امروز حس اطمینان پیدا کرده باشید که شروع‌آپ سودمندی را فعال سازی نمایید که سبب ساز تغییر‌و تحول در جهان ‌گردد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 11
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 79
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 770
  • بازدید سال : 2518
  • بازدید کلی : 21995
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی